Salam Bertamu...

"Usah tangisi akan perpisahan sebaliknya tangisi akan pertemuan. Tanpa pertemuan, maka tiadalah perpisahan"

Hari Tua Ku..

Daisypath Happy Birthday tickers

Pengikut

Thursday, May 30, 2013

Chilled Blueberry Cheese Cake....

Ke main gebu n cntik kek ni syg nk makan, tp my bos dok suh aku wat cheese cake ni, then aku wat...senang sgt takyah bakor...

La ni, aku tgh wat Chocolate Cheese Cake Strawberry tuk sedekah makan2 member2 opis...nk tau cmner rupanyer...nnti aku uploadkan gambo je..nk bagi rasa, kesepuluh juta cheese cake pun tak termampu aku nk bagi...hehhhe...jgn marah yer...


tantik je kek ni, syg nk makan kan...?



Siap pack tempahan dari my bos...



tq, blogger yg share resepi...jenuh gak mencari cheese cake yg senang dibuat n terasa kesedapannyer...

Sayonara...........!!!!!


No comments:

Post a Comment