Salam Bertamu...

"Usah tangisi akan perpisahan sebaliknya tangisi akan pertemuan. Tanpa pertemuan, maka tiadalah perpisahan"

Hari Tua Ku..

Daisypath Happy Birthday tickers

Pengikut

Sunday, May 26, 2013

BIRTHDAY ANAK BUAH, ADIK SEPUPU..& SEMPENA HARI IBU

Assalamualaikum...WBT

Agak terlewat gak aku nk sambut hari ibu n sambut birthday anak2 buah aku..tapi walau lambat, aku tetap akan smbut cm tahun lepas..walau tak besar-besaran tapi meriah dgn kehadiran sedara mara n sahabat2 adik aku...kawan aku tkdak..almaklum la semua dah kawin n beranak pinak mana dan nk dtg majlis tekejut aku ni..

aku wat kek2 tu pun tak rancang, ingt nk beli je...tp aku kuatkan semangat nk buat sebb aku minat sesgt wat kek..tak tau la dh memang azali aku cmni..mak aku pun support anak die yg sorang ni, tq mom...!!!! ramai gak yg suh aku beli, tp disebbkan ati berkobar2 tgk kek yg ramai blogger wat sndiri..mana tahan klu diri sendiri tak mencabar kemampuan tahap gaban ni kan...so aku teruskan gak usaha walaupun kek2 tu 1st time aku wat tau..especially kek padang bola tu, kemain besar lagi size 30 x 30 cm mana dgn oven aku tak cukup beso nk wat, lantak le aku nak wat gak...amik ko smpai 3 biji kek coklataku wat, then aku ukur ikut board yg aku nk...mencabar derrr..., tp not bad la..jd gak, bab icing lagi mana nk deco lagi, n paling menduga...fridge aku aku kat umah bujang ni satu pintu je mana nk muat buh kek besar gajah cmtu... cayor icing aku...dugaan...dugaan..tapi sabar je lahh!!!!, mana kek red velvet tak deco lagi...

Hari Wesak org dh dok kat kg aku, mendeco lagi kek2 kat umah bujang, nak taknk aku bawah kek2 yg tak habis deco balik kg, nasib sejam je smpai kg kat kalumpang tu...klu dak, mahu tak cayor mayor icing kek padang bola aku ala...ala comei tu...dok le menumpang kek kat umah makcik, nasib fridge die beso...muat2 je kek aku tu...mcm2 tul nk wat kek padang bola tu....khas tu anak2 buah aku yg 3 org tu...3 hero ko...!!!. Finally aku puas hati sgt2 dpt wat kek2 tu...walau penat n dugaan melanda...tp berbaloi dgn kesedapan org merasanyer...red velvet yg merah makngah tu jd pujian wei...!!!heheheh....khas tuk my mom...puas sgttttt....!!!!






Red Velvet Moist khas tuk ari ibu...comot benor aku wat, but ramai puji...heheh tq..


ni kek padang bola..ala ala..nice tuk anak2 buah kesayangan den




My lovelu mother...i love u mom



My sibling n mother


hari ibu2 sedunia malam tu



No comments:

Post a Comment