Salam Bertamu...

"Usah tangisi akan perpisahan sebaliknya tangisi akan pertemuan. Tanpa pertemuan, maka tiadalah perpisahan"

Hari Tua Ku..

Daisypath Happy Birthday tickers

Pengikut

Wednesday, June 26, 2013

Kek Gula Hangus Yg Hampir Tak Jadi...

Salam... Kali ni aku wat kek ni lak,seumur hidup tak penah buat..sekali baca majalah terasa pulak nk buat benda alah ni, aku gagahkan gak ler.. nasib menjdi..klu ikutkan resepi 150'c dlm 45 minit. tp tk masak lak kat tengah...cayor jer...aku bantai naik 170'c bakar lagi 15 minit nasib jd..kerana dek mengidam nk buat...aku gagahkan la jugak..nk perap je pun makan masa 3 jam..aku bantai 2 jam je..tk larat mata nk menunggu..dh le mlm aku buat, punya tak sbor..amik kau...!!! bila rasa sedap gak..hehhe...angkat bakul..pasni aku nk wat cara kukus lak, lagi sedp kot...aku mkan 3 ketul je..yg lain aku bawa opis...dorang le gembira kesukaan..makan bnda free...tp aku suka sedekah..makan reramai lagi sedap kan, at least aku nk tau gak kekurangan sume kek yg aku wat..tp dorang komen sedp jek..nk jaga hati aku ke ape dorang ni...sabor je la...anyway tq ye kengkawan..
adunan aku perap 2 jam jek..takat nk dptkan lubang2 cm srang semut
tgh dibakor..oven comel jek, yg aku masak smpai 2 kali
kek udah masak, tp aku tk smpat nk amik masa nk dipotong..sedihh..

No comments:

Post a Comment