Salam Bertamu...

"Usah tangisi akan perpisahan sebaliknya tangisi akan pertemuan. Tanpa pertemuan, maka tiadalah perpisahan"

Hari Tua Ku..

Daisypath Happy Birthday tickers

Pengikut

Tuesday, January 19, 2010

MEMORI SABAH...

Aku ingtkan takde la acara panjat memanjat.. nk pegi jambatan gantung pun punya la kene daki dlm 15 minit penatnyer.. mak aii.. bermandi peluh.. huhuhu..
Time ni tunggu flight balik semenanjung tapi nasib la aku dapat check out on time klu tak memang aku kena tido sehari kat sabah... time tu pulak ic aku hilang.. hampeh tull... dok seronok shopping smpai ic pun aku tak terjaga... ntah mana peginyer puas aku carik...smpai sini pun aku dok mencari kot2 terselit.. tapi takde gak.. skrang ni ic hilang kene RM 110 kot... terbang duit aku.. sebagai peringatan supaya tak hilang lagi.. tapi sabah tetap dihati mcm nk pegi lagi.. tak puas rasanyer...
Snorkling... best giler.. tak penah aku buat seumur hidup.. tu la baru first time.. tapi seronok jugak.. smpai 2 pulau aku bersnorkling.. mcm2 aku tgk kat dalam laut tu..yang tak bestnyer tak dpt aku amik gambo ikan2 yg cantik2 dlm tu... rugi..rugi


Aku selalu gak dengor org sebut jambatan tamparuli ni... tapi tak penah aku bayangkan cmner rupanyer... yang aku tahu cam jambatan gantung yg biasa aku tgk.. tapi memang betul pun.. hehehe..tapi ni lain sikit laa..





Macam2 makanan aku jumpa kat sabah ni.. aku makan kat pasar Filiphine .. tapi boleh tahan gak makanan kat sini terutama time makan makanan laut... memang meriah sgt... udang besor2 dan murah sgt.. smpai kitaorang tak abis makan.. puas memang puas.. makanan pagi kat situ mcm2.. dorang masak mee goreng yang aku sangka kan maggi goreng.. punya la banyak dalam satu pinggan, sampai 3 org makan pun boleh.. tapi yg aku pelik makan dengan sup.. sedap tu jgn ckp la memang sedap sgt.. sup die pun sedap jugak... tapi byk sgt tak abis aku nk makan.. sebab ade gak kuih2 yg kitaorg beli... lebih kurang makanan kat sini cuma ada beza sikit la...
Murtabak kat sabah ni memang sedap.. banyak letak sayur kobis... yummm....yummmm







Pulau Manukan & Pulau Sapi kenangan yang tak dapat dilupakan....cantikkkk... sgt...








No comments:

Post a Comment